Friday 21 September 2012

aku gay??/ok, thats annoying!

assalamualaikum!
hye there!
  1. adakah aq gay?


yeah! aq telah dikejutkan dengan berita terkejut ni kat notification aq kat facebook pagi tadi~~ wah.. hebat aq, haha.. terpikiaq jugeee aq, apa yang obviousnya pasal aq sampai dia cakap aq macam tuh? haha? aneh2?? member2 aq dah lama bergelak sakan! ekekeke~~ cer tengok kat bawah


sebenaqnya, semua tu cuma salah paham.. tapi, agak menakutkan jgak lah?? ekekeke... macam-macam.. apela nak jadi?


        2. Ok, thats annoying!

nak dijadikan cerita, membe aq si A upload pix kami masa skatting. dalam banyak-banyak pix tuh, ada la gambaq si B dan si C(laki). (ehem.. diorang ambik pix sebelah menyebelah je taw!). dan kebetulan pulak, si B gaduh dengan balaknya, si O. si O ni pun, lepas geram lah kat si B dengan carut-carutkan si B kat komen facebook si A tuh.. bila dah nama kawan baik, mesti kita tolong, kan? so, si A, si B dan si LDD(akuh la tuh,ekekeke..) berkerjasama dengan padu dalam memaki si O. 


so, si LDD pun pos la kat fb mcm nih --->


maaf. aq tahu aq x sepatutnya mencarut. tetapi kesabaranku telah dicabar ketahap yang paling impak maksima.. jadi, maka terlepas lah kata-kata makian yang sangat merdu yang kutahan-tahan, ekekeke.. maaf. aq x berbangga dengan apa yang aq lakukan, dan aq juga x bangga dengan apa-apa yang member-member aq hamburkan. tapi, niat kami cuma satu, untuk pertahankan sahabat kami.. 

sejauh mana orang gila tuh berdebat dengan kami? tak lama, dia begitu gah maki semua orang, macam kl ni dia punya.. dia serang wall aq, bila difire balik, dia block aq. terbaru, aq cek, komen dia dah dipadam. macam tu je.. tanpa pesanan yang dia dah menyesal ngan apa yang dia dah buat. lelaki macam tu.. fikir-fikirkan lah.. 

yes. kami bukan tuhan. kami x mampu nak paksa orang mintak maaf dengan kami. kami jugak takdak kuasa nak memaafkan. cuma yang aq mampu cakap.. kami cuma manusia biasa. dan entry ini bukan untuk menggambarkan rasa bangga dihati kami. cuma, tolong lah, jangan salah anggap pada kami.

bye.

No comments:

Post a Comment